Tuesday, August 26, 2008

sMile~

smile~~~
tak tau nak cakap aper lagi.well...sekarang ni tetiba plak musim keemasanku.haritu tetibe lecturer main petik je nama aku jadik wakil kelas untuk kursus financial hari khamis ngan jumaat ni.25 orang jer lak tu wakil yang diperlukan.bangga la gak~
tetibe malam(pagi-pagi buter sebenarnya) semalam laks dapat mesej daripada anonymous yang mengatakan dapat terpilih ke kem personaliti aper tah name dier(luper...hehe~)
so,tak tau nak pegi mane satu.huhu....
well,wait and see jer la ek~
peace~

4 comments:

fairy?? said...

assalamualaikum..
hi3.
very sincerely
:)

Aidi safuan said...

erk....sapekah gadis ini?
cam ku knal....

Mas Ai said...

awak,..jangan nak lupa sayer ek kalau jumpa gadis len,..:(

Aidi safuan said...

lol...bler lak camtu?