Monday, January 19, 2009

Anugerah Juara Lagu (part 1)

akhirnya anugerah juara lagu ke 23 tiba jua.aku yang bernasib sangat la baek gilosss dapat 3 keping tiket secara percuma(tiket memang percuma pown selama ni.aku jer tak taw.hehe...).time pengambilan tiket start kol 6 petang.
stadium bukit jalil semasa masa menunggu

tiket AJL ke 23.hehe...jangan jeles kepada sesape yang tak dapat tuh~

tapi gate dibukak pada pukul 7.30 malam.so,lepak2 jer la kat pintu masok sambil mendengan pertandingan karok oleh hot fm.(1st prize dapat cash RM1000 tuh!!!!)
pengacara hot fm yang aku xknal.kalo tak anne, azura la kowt.huhu...

tapi daripada kol 6 hingga lah pukul 7.30 malam tu, kami terpaksa berdiri sepanjang 1 jam setengah tu.wuuuuu...bayangkan la kena berdiri lame2 kat tengah ramai orang.penat tuh!!!!

(bersambung ke part 2)