Friday, January 16, 2009

Main api & Eksiden

siang tadi takder kerja.so maen api2 jer kat depan umah.huhu....


p/s: aku telah membuat pembakaran terbuka!!!!hehe.....

-------------------------------------------------------------------------------------

petang tadi merayau-rayau naik motor. sampai kat depan titiwangsa, jalan jem gilossss....cam beser la ku igt. da petang. orang nak balik kerja. rupanya ku silap. ada kemalangan berlaku di hadapan. tapi bukan kemalangan pown.cuber korang teka melalui gambar di bawah ini.


tak tau ker????








jip askar tersebut tadinya terbalik.tapi ku tak taw plak pesal dier bole terbalik. tengok kat tempat laen takde plak punca kemalangan laen.so jip tu yang tak betol kowt.hehe...

actually yang eksiden tuh adalah di jalan berlawanan. so. ku pown pening pesal belah jalan yang ku lalu ni pown jem gak.huhu...ruper2 nya adalah disebabkan oleh ramai sangat nak tengok(termasok la aku sekali). sumer berenti tepi jalan. ade berader sorang ni sound suruh sumer blah.ekele, ko pown same lepak kat tepi gak. nak suruh orang bla gak! pikir dulu sebelum berkata-kata.hehe....

p/s: da bole jadik reporter tempat kejadian da aku ni...