Friday, January 30, 2009

Musim henset rosak

yeah!!! musim henset rosak kembali!
diz tyme, henset nokia 6300(anti israel) ku rosak tapi tidak diketahui puncanya.da anta kat kedai tapi belom abes diagnosis lagi.result MRI henset ku kuar minggu depan. jadi, aku tak pakai henset wat masa ini. tapi everyday aku akan rembat pinjam henset housemateku untuk cek mesej dan calling.

so, kepada rakan-rakan, kenalan, pak lah, dato najib dan isteri, siti nurhaliza, mawi, ariel(peter pan), johnny depp, megan fox, pamela anderson, maria ozawa dan wan ismail golok. kalo nak kring-kring tuh sila la miss call dulu ek.nanti aku miss call korang balik sebab aku pown takde kredit nih.

ok, see u guys around.tata~~~~

2 comments:

nIPa said...

bli hp bru r..
kte kaye..
huhu..
membe2 ko kan sume millionare..

Aidi-Safuan said...

haha....member aku celah mane lak millionaire nyer?memandai jerk ko