Thursday, February 19, 2009

Dipergunakan!

ouh...sungguh malang nasib aku kerana sering kali dipergunakan oleh orang ramai.sob2...




tiap2 kali ade asignment jer mesti sumer orang nak tanya aku(dan tiru la pastu...). tapi tyme aku malas nak wat xde pulak orang datang kasik kat aku untuk ditiru.cess...

tiap2 kali orang laen ade problem aku ler tolong selesaikannyer...tapi tyme aku ade problem sume wat2 xtau(dan taknak ameh tau) jerk.cess...

tiap2 kali orang datang nak mintak tolong konfem aku akan tolong sepenuh hati sampai aku sendirik pown xpernah tolong diri aku camtuh....tapi tyme aku nak mintak tolong sume wat2 xdengar la kononnyer.cess...

tiap2 kali orang laen sedey atau marah atau tensen atau laen2 aku ler jadik penenangnyer(dan tempat melepaskan geram juga)....tapi tyme aku kesedihan atau ketensenan atau laen2 sume ingat aku ni xpernah ade masalah.cess...





hurm....agaknye orang yang ber"star"kan cancer ni memang begitu agaknyer.ramai plak rakan2 aku yang sama kes ngan aku.hurm....





p/s: saba jer la....

2 comments:

FiQ OnLinE said...

JOM SAHUT CABARAN "TOP SUPERB BLOGGER" DENGAN MEMENANGI HADIAH BERNILAI RM 600 tanpa keluarkan WANG ? APA TUNGGU LAGI.
JOM SERTAI CABARAN TOP SUPERB BLOGGER di http://www.fiq-life.blogspot.com .
PENDAFTARAN PERCUMA @ FREE SAHAJA..
JOM SAHUT CABARAN INI!!!

CARA MENDAFTAR :


Anda perlu menghantar email kepada fiq.life@yahoo.com di sertakan dengan :



Nama :
URL Blog :
Alamat :
Umur :
Jantina :



Tarikh tutup penyertaan pada 15 March 2009.


* Di harap maklumat lengkap ini memudahkan pihak Fiq Online menghantar HADIAH kepada anda.

zanna~~ said...

huhu..ade masalah ke? cita la kat aku~