Tuesday, March 24, 2009

Am I getting old?

woooottt!!!!
da tiredest day in diz month!!!penat giloss lar arinih...even nak lunch pown xde selera walaupon member beria-ria nak blanjer kfc nih. abes klazz tak sempat nak rehat da kena jumper sponsors program akan datang(izzi & bank islam). pastu meeting ngan mpp plak.tapi xjadik.mengong tol.bukan nak gitaw awal2....pastu drive balik umah da 45 minit.sampai jer rumah teros landing sampai malam.penat siot!!!maybe beginilah perasaan orang yang da bekerja seperti yang dingomelkan oleh cik nissie.huhu...

owh..about me getting old???dem it!!!

situasi 1
"u sini lecturer ka?",wakil izzi 1
"erk...i student lor.look old ka?",aidi comey
muka aku ni cam lecturer ker samdol???!!!

situasi 2
"so u lecturer biaser ape lagi aktiviti u all slalu buat?",wakil izzi 2
"erk....i student lor....",aidi comey
aku bukan lecturer la mangkok!diulang skali lagi,aku bukan lecturer la!!!!

situasi 3
"kak,nak anta proposal nih kat manager branch",aidi comey
"owh...surat lowyer erk? dari mane nih?",reciptionist bank islam
muker aku nih cam da tua sangat ker sampai ko xbole agak aku nih kanak2 lagi???




kesimpulannya: aku tak tua la!siot tol!!!

7 comments:

Mas Ai said...

bukan tua la,..matang jer~

Aidi-Safuan said...

hoho...bodek la tuh

Mas Ai said...

Yup,..memang bodek pun,..jadi apa upah nyer selepas membodek ??

Aidi-Safuan said...

yeah!we have a winner here!da grand prize is anda akan dibawa bersiar siar di giant damansara dengan toyota vios!

FiQ OnLinE said...

FIQ TELAH MELIHAT BLOG ANDA TETAPI MASIH BELUM ADA APA-APA TINDAKAN ANDA UNTUK SIAPAKN TUGASAN PERTAMA, JANGAN LUPA HANTAR TUGASAN PERTAMA ! JIKA MAHUKAN HADIAH BERNILAI RM 700.00 ! Anda boleh melihat contoh tugasan Peserta yang telah siap di di paparkan di BLOG FIQ ONLINE.


ALERT FIQ ONLINE!
http://www.fiq-life.blogspot.com

zanna~~ said...

wakakkaakka~~!! tua tua tua :P

Aidi-Safuan said...

siot ko zanna!