Monday, March 30, 2009

At the "Almost-Give-Up" point

sekarang ini saya dengan rasminya saya berada di titik yang paling hampir sekali dengan give up(dah give up da kowt rasanya). sangat-sangat la tensen+bengang+panas+meletopz dan laen2 lagi dengan pihak-pihak yang digelar "kerajaan/government". mengapakah sumer staf kerajaan(hampir sumer okess.belom capai tahap sumer lagi) ni ada masalah yang lebey kurang same jerk???

lewat(lembap nak mampos!!!), wat kerja nak tak nak jer, kerja kejap jer tapi lunch+breakfast+tea break bukan maen lame lagi, cuti(kursus la konon) bukan maen berlambak lagi, terhegeh-hegeh, cakap beria-ria tapi hasil bukan sahaja hapah pown tarak tapi lagi terok daripada tin kosong(tin kosong still keluarkan bunyi), suker menjilat(bodek boss), idea(angan-angan) bukan maen gempak lagi, tapi skali kena gertak teros cair, lagi terok kalo teros passing kat orang bawah jer.

maybe sebab tuh la aku tak maw kerja kat government eventhough aku da dapat tawaran keja kat putrajaya(government la tuh!). come on la wahai staf-staf government sekalian. tuh tak termasok pasal rasuah la plak.(malas nak citer).

adeih....tensen2...1 more point im gonna give up my lovely precious carnival eventhough aku jerla yang beria-ria sangat lepas government-government sekalian ni suruh aku wat.

huh!!