Tuesday, April 28, 2009

i want to shot my head off rite now!

dengan ini disahkan bahawa saya telah overdose kepenatan dan jugak da hampir2 nak mampozzz kerana tidak tahan oleh kelecehan orang laen yang juga menyumbang kepada overdose kepenatan aku inih...haih....

actually aku tidak kesah sama sekali dong kalaupon aku penat sekali pown, kerana memang sifat diriku inih yang sentiasa all out+workaholic biler aku da set target nak achieve nyer.<--perkara ini ade pengecualian seperti bidang pelajaran dan laen2.hehehe...

aku dah kehabesan kudrat(waaahhhh..kudrat tuh.BM kuno beb!) da untuk teroskan event inih actually.tapi memandangkan event aku inih akan berlangsung pada ari kames inih, nak tak maw proceed jerla kan.but still aku berusaha sangat sangat sangat sangat la untuk menjayakannya.masalahnyer da kalo aku sorang yang boleh handle takper la.tapi ade certain part yang memang aku tak bole nak selesaikan(da faking birokrasi la neh.i hate u!). so memang wajib serahkan kat orang yang sepatotnyer la kan.abes tuh kalo da orang yang sepatotnyer tuh tak sepatotnyer wat kerja tersebut untuk aku pown payah la kan.(bullsheit sama inih orang)

tah la...saya hanya bole tunggu pada ari kames ini berakhir agar aku bole tido sepuas-puasnya pada ari jumaat tersebut(kalo bole tak maw pegi solat jumaat tapi berdosa la mangkok!huhu...)

tata sumer...saya nak headshot kepala sendiri inih.hoho~

3 comments:

h u S n A ZzZZzZzZzz said...

byk la bersabar ye incik aidi ui~~!!!

Aidi-Safuan said...

hahaa...da xleh saba da.huhu

ummihany said...

buat program ape kames ni?bajet 2000++ tu..