Tuesday, April 28, 2009

Kisah seorang pe"mark-up" durjana

(Amaran kepada pembaca: tajuk thread ini boleh merosakkan bahasa)

Dialog 1 : 10.15 am
"Aidi, duit da ade kat saya. nanti tengah hari saya bank-in kat akaun awak la. kita dapat Rm 2435 daripada hal ehwal pelajar. so nanti saya bank-in kan RM2400 okesss"
(Dalam hati: "eh, maner RM35 aku nih lesap plak neh")

Dialog 2 : 11.15 am
"Saya baru bank-in kan RM1700 kat akaun awak. yang pasal makanan tuh RM600 saya setelkan lah okess"
(Dalam hati: "eh, bukan RM2400 minus RM600 equals to RM1800 ker???maner plak RM100 aku lost neh?)

tetiber aku teringat dialog silam
"bajet yang awak mintak tuh RM3435 tapi HEP luluskan RM2435 jerk."<---adakah perkara ini benar-benar seperti yang dinyatakan?

hurm...no komen.kot yer pown nak mark-up tunggu la event aku nih abes dulu lahanat oit.adeih...

2 comments:

Mashitah said...

jahat giler,..dah lar wat kerja lembab,...~

zanna~~ said...

huhu..amacam event?? x de update pown~