Sunday, May 31, 2009

Resting Mode

skang adalah resting mode disebabkan pelbagai perkara yang berlaku secara mendadak baru-baru neh. banyak gak ar stuff yang sedang dipikirkan sempena aku cuti neh sampai aku LI bulan 8 nanti. baru abes exam, stock duit da hampir kering(tapi ade la sket saving untuk top-up aku sebulan dua neh), problem nak-carik-kerja-part-time-tapi-malas lagi, gelabah result nak kuar tengah2 bulan 6 nanti, personal problem plak dan macam2 lagi.

solutionnyer, aku ingat nak berhibernasi cam beruang kutub la plak skang neh. tido sepanjang hari, malam baru bangun tengok tv.haha....tapi rase cam nak carik kerja lak. tengah tader duit untuk sambut bufday diri sendiri neh!haha....sok (maybe) carik kerja!



p/s: ade 5 keping tiket Semi final bintang RTM tapi hujan la plak.hampehs!!!!

Tiket Separuh Akhir Bintang RTM

4 comments:

- Gie - said...

ko intern bln 8?

Aidi-Safuan said...

aah...kacak tak?

- Gie - said...

erk..tipu la ko ;p

Aidi-Safuan said...

lorh...xcayer ker?btol la aku intern bulan 8.ish2...