Sunday, June 21, 2009

Anugerah Perkhidmatan Setia TNB


ouh...bukan aku penerimanya.tapi abahku.hehe...bertempat di Hotel Legends kat sebelah PWTC pada 19-21 jun 2009. so, itulah sebabnyer aku tak dapat nak update blog pada tarikh neh.huhu...

The Legend Hotel di waktu malam

Bilik 1222 (tingkat 12)

aku check in 19hb tengah malam.tuh pown sebab parent aku kater buhsan dok berdua kat hotel tuh.(kalo tak tak invite pown aku.sob2...). sampai2 jer da tensen. bilik aku tuh xde bell.gler aneh aku. nak masok kena ketok pintu.haha...2nd tensen, plug kat bilik tuh xleh nak guna. cett...da la ade 1 jer plug, memang aku x bukak la peti ais kat situh.3rd tensen, tv kat bilik tuh die gantong kat atas.ekele, gler letih tengkuk aku nak tgk tv. malm kedua plak aku ade beli meggi, skali baru teringat plug xleh guna. pastu aku dengan machonyer gi masak air kat depan lift.cantekk! memang macho ar.huhu...biler malam lak time nak tido tak lena siot!!gler sejuk air cond dier walaopon aku da set paling lowest skali.

amek gambar kat lift sebab kesejukan tak leh tido


amek gambar kat tingkat paling atas sekali

tapi dok hotel tuh takde buat pape sangat pown. aktiviti pown takde paper walaupon 3 hari 2 malam.kosong sungguh jadual inih.buhsan gak ar...malam ari kedua baru aku dapat dinner sebab tnb provide makan ngan penginapan untuk 2 orang jer sebenarnyer.huhu...adeih, makanan xder la sedap sangat kat hotel legends nih. tapi ari sabtu aku tengok budak2 UCSI(universiti college sedaya international) ade buat prom nite kat situh.tak tau la diorang makan besh ker tak.huhu...

Dinner 2nd day(nih jer sempat amek sebab lepas tuh camera abes bateri)

hari terakhir, aku gi lepak kat swimming pool kat situ lepas breakfast. menarik la sebab ade open jacuzy kat tepi tuh. aku cuber la turun kat tangga swimming pool tuh, sekali aku turun teros tenggelam. ruper2nyer swimming pool tuh 10 feet siot dalam dier!!!siot. patot la orang tak ramai nak mandi.ish2...da abes tuh aku gi kat shower room dier. ruper2nyer ade sauna kat dalam tuh. tapi orang tak berapa perasaan sebab macam stor lak kalo tengok sekali imbas. staf kat situ plak buat tempat tuh jadik pengering towel.haha...

Breakfast

Restaurant tempat breakfast

Swimming Pool

Sauna

Jacuzy

2 comments:

Syima Syaz said...

kat sauna tuh nape tinggal towel je?
tuan punye towel pakai ape?

Aidi-Safuan said...

xde la.staff kat situ gunekan sauna sebagai tempat mengeringkan sauna yang da disewa oleh pengguna swimming pool