Thursday, June 25, 2009

Besday Celeb 2~

dengan tidak disangka-sangka, taun ni dua kali besday aku di celebrate.owh yeah! pagi tadi kol 11 nak carik tiket transformers 2: revenge of the fallen. akhirnya setelah 37 minit beratur, berjaya jugak dapatkan tiket kol 12 tengah hari. kesimpulan movie neh, memang sangat menarik dan berbaloi macam transformers dulu gak. lepas 2 jam setengah dok dalam teater, gi carik port makan. diz tyme, merasa la aku gi makan kat chili's. wooooho! total bayaran oleh rogek: RM200++

Starter

Makanan aku

2 orang makhluk yang teman aku ari neh

Muka bangga sebab di celebrate 2 kali taun neh

5 comments:

Mashitah said...

dah kater dah,..mesti pakai baju yang sama punyer,.....

p/s: mai beriya-iya nak belikan tiket transformer untuk awak ngan sayer rabu depan,..hehe,....dah agak awak akan tengok dulu,..sayer tengok nagn member kerja sayer boley??

Syima Syaz said...

hehehe.....
besarnye gelass

Aidi-Safuan said...

mashitah: xperla.bole tgk 2 kali.taun lpas pown tgk 2 kali gaks

syima:haha...besar dan refillable sampai perot buncit

Mashitah said...

mana,..taun lepas sayer yg tgk 2 kali tau~

Aidi-Safuan said...

lorh..saya pown sama la.ish2....