Wednesday, June 17, 2009

Kegilaan Terbaru

okess..baru2 nih yakni bermula jer cuti sem aku, aku da ade kegilaan terbaru.huhu...tak tau anda semua pernah tengok mende nih ke tak, tapi kegilaan terbaru aku tuh bernama

Restaurant City!


dan sejak aku bergiat dalam game nih(yang ada kat facebook aku), da berapa malam da aku tak tido.hahaha...memandangkan malam aku da jadik siang skang neh, memang sesuai la aku layan game nih lame2 sebab takde sape yang kaco aku online malam2.hehehe....jadik kepada sape2 yang ade facebuk, cuber la game neh.hehehe...

3 comments:

Syima Syaz said...

hahahaha..best
dulu masa pakai nokia 73 gilew download game.game nih pun ade tapi saloon punya.pastu kena virus...serik!

Aidi-Safuan said...

haha...pakai la henset skang donlod game.mesti besh.hahaha

░♥si lampu neon♥░ said...

heh nampaknye aku kene try la game ni? hahaha