Wednesday, June 3, 2009

Kisah si tua dan salesman

Kisah ini terjadi baru jer kejap tadi pada pukul 3.04 petang semasa aku tengah tunggu air mendidih untuk aku masak meggi.

Salesman: Assalamualaikum

Aidi-Safuan: waalaikumussalam

Salesman: Hai abang. nak tanya sket bole?

Aidi-Safuan: yer.bole2...

Salesman: Akak ader?

Aidi-Safuan: akak?mmm...mak takder la bang

Salesman: ouhh...akak takder ek?takper la abang. baru nak kasik promotion pasal menjahit nih.




persoalannya: aperkah niat salesman tuh(yang bermuker ganaz dan ade parut kecik atas kening serta berkepala botak) tuh tanya akak ade ker tak????adakah lepas dier tengok aku, then dier sangka aku nih da berkeluarga aka da tua????cilakak punyer salesman!aku mude lagi la siot!berani dier nak cakap aku nih da tua.dem it!!!kalo aku da ade "akak", xde la aku terkontang-kanting tengah masak megi nih samdol!(masak megi pown terkontang-kanting ker?haha....)



mood: kecewa dianggap sudah berkeluarga aka da tua kertu

4 comments:

Syima Syaz said...

wakakakakakaaaa
sabar2

Aidi-Safuan said...

pasni kalo ade salesman lagi takmo layan da.sob2..

Syima Syaz said...

tapi kesian diorg..rasa cam nak ajak je diorang keje kat cimb tuh..

Aidi-Safuan said...

huhuhu...tak sesuai ngan qualification kowt.abes kalo da jual pisau nak dikaitkan camne plak ngan kerja bank.hehe