Tuesday, June 9, 2009

Mode: Insaf Seketika

murid2 sekalian, untuk post kali neh mari lah kita insaf seketika yer.

ouh...untuk sekalian kalinya aku kembali jadik baek(skejap). da lama jadik setan, buhsan la plak. sekarang nak jadik baek la plak.huhu...

actually result da nak kuar minggu neh. tuh yang alim semacam jer aku skarang neh.huhu...takde lah, ade sebab laen gak sebenarnya. ceritanya bermula begini. petang tadi aku nak pergi beli air jambu kesukaan aku tiap2 kali aku balik daripada kelas. da lame tak pergi(sebab da lame takde klas), so aku pegi la nak puaskan nafsu air jambu yang da lame pendam neh. sampai jer kat kdai tuh, brader tuh cam da paham2 la plak. teros siapkan air bungkus aku. dan besernyer aku dapat diskaun kat kedai tuh. tuh yang rajin pegi jauh2 tuh.haha....tyme brader tuh tengah siap bungkuskan air aku, tetiber lak ujan lebat melanda aku. adoiyai! abes jer aku bayar, makin lebat la plak. kuar daripada gerai tuh ade trafic lite. tengah merah lak tuh. oleh sebab tengah pedih kena ujan(sebab aku tak pakai helmet.huhu..), aku tros langgar lampu merah tuh(bukan langgar tiang lampu tuh!), baru separuh jalan aku langgar lampu merah, da jadik ijau.cesss!tak reti menyabar btol aku neh.huhu....

sampai dkat bulatan dekat umah aku(refer map di bawah), perasan ade sebijik motor yang ada dua orang kat atas dier. penunggang = lelaki. pembonceng = wanita. aku potong la dengan gaya nak cepat nak balik sebab hujan dan sakit muker kena ujan sebab tak pakai helmet. akhirnya aku berjaya gak potong diorang sebab aku lagi ensem daripada laki tuh(takde kaitan). lepas jer aku potong dengan muke bangga nyer aku cuber la tengok diorang melalui cermin pandang belakang aka side mirror, tengok2 diorang da tergolek. mak aih! agak seram gak ar aku tengok tuh padahal baru jer kejap aku bersaing ngan diorang. ish2...sian, tapi aku xleh nak tolong. takde payung la beb. sori ek...lagipown kang air jambu aku cair plak. so aku hanya dapat mendoakan anda berdua cepat sembuh la ek.


4 comments:

Syima Syaz said...

hahahahaha
keji lah kamu

Aidi-Safuan said...

ouh..part mane yang keji tuh?ade banyak tuh?huhu

- Gie - said...

hahahaa...
cam siot..

kesian gler..
ko ke yg menyebabkn derang jatuh tergolek tu jon?

xptot2...ish2..
astaghfirullahalazim...

Aidi-Safuan said...

eh, mane ade!!!bukan aku la puncanyer...aku baek lor..