Monday, June 29, 2009

Trauma

bangun pagi pukul 11 malam(kitaran hidup yang sungguh aneh), teros pergi toilet. still terkengkang lagi akibat tusukan doctor semalam. ubat yang disuruh abeskan dalam masa sebulan tuh aku baru nak bukak.haha..paranoid pada ubatan(alasan).sekali tengok dalam kotak.mak aih!!!ade 60 bijik ubat yang perlu di abeskan dalam masa sebulan nih. semuanya kerana period semalam!cisss!

mendapat panggilan daripada mashitah binti haris pada malam tadi. tapi pura-pura tidor sebab segan nak bagitau kena buasir kerana beliau adalah peminat setia shin chan. karang bagitau kang dier cuba meniru gaya shin chan kutok rakan-rakan nyer yang ade buasir lak kang. kali ke 4 baru nak angkat(sebab rasa bersalah tak angkat). beliau ajak keluar makan steamboat ari rabu depan. "owh, minggu depan tak bole la. saya puasa,"reply ku kepada beliau. owh, gler tipooo. tak tau la beliau percaya ker tak.haha...

masih tiada mood nak makan ubat walaupown still risau kot2 terkena period lagi skali nanti. perot da terasa sakit hendak melepaskan najis, tetapi aku terlalu trauma cam halle berry dalam citer gothic tuh. karang kalo aku berak kang menitis darah kang cuak lak.

setelah 20 minit menahan pemulasan perot nih, akhirnya aku mengalah jua pada takdir. sebijik-sebijik najis ku jatuh kedalam mangkok maggi yang aku duduk tuh. lega rasanya. pastu cuba-cuba la tengok dalam tuh(da jadik habit lak nak tengok dalam mangkok jamban lepas berak), ahhh lega kerana tiada lagi darah haid dalam jamban tuh.............okess, anda kena tipooo. sebenarnya ade lagi darah keluar. cilakak tol! pressure gler biler kena buasir nih.

5 comments:

her said...

menyesal aku baca dowh.

Hezrin Ahmad said...

sabar ek..

Syima Syaz said...

wakakakaka....menci lah.lain kali jgn dok kangkang.senang kena buasir.ape daaaa

Aidi-Safuan said...

@her: okay2...pasni da xde da post2 keji seperti nih lagi da.<--tipo

@hezrin: haha..thanxx

@syima: ouh xbole..tu adalah habit.huhu

Syima Syaz said...

patut lah buasir...