Sunday, July 26, 2009

Money in the bank

post keji kini kembali. post kali ini akan menceritakan tentang penemuan duit di suatu lokasi khas yang terpaksa dirahsiakan...

penemuan bermula apabila aku ingin ke tandas setelah 15 minit menahan untuk membuang air secara kecil-kecilan. setibanya aku ke dalam toilet itu, aku teros melondehkan seluar dan............(sila isi sendiri. takkan tuh pown nak gitaw kowt). "ahhhh....lega," kataku dalam hati kerana segan nak jerit kuat2. baru nak flush, tetiber ternampak ade seketul mende kaler itam dalam mangkok megi tuh.....eh eh,bukan mangkok megi. mangkok jamban ler. lama-kelamaan aku perhatikan, semakin jelas di penglihatanku yang itu adalah wang! ya, wang tunai cash ringgit malaysia. aku perhatikan sekali lagi kerana warna nyer yang agak berlainan kerana pembiasan warna oleh urine aku.(FYI; urine = air kenceng la!). ya! itu memang wang!

selepas sejenak aku pikir(tipu), teros aku ambil keputusan untuk ambil wang itu tanpa flush terlebih dulu. kang da flush kang sekali duit tuh pown terflush plak kang.huhu...hanya dengan sekali jurus tumbukan jenjang(nama jurus baru reka tadi), aku teros dapat mencapai wang tuh. tahniah kepada diriku sambil tanganku meleleh mengalirkan air dot dot dot yang dikeluarkan aku sebentar tadi. baru nak keluar daripada toilet, baru teringat yang aku belom cuci tangan ku yang telah bercampur najis tadi.huhu....

sekian sahaja cerita bertajuk "money in the bank" ini. owh,terluper plak nak bagitau. duit tuh adalah wang tunai malaysia bernilai 10 sen yang dilahirkan pada 1988. sekian~

4 comments:

Syima Syaz said...

kejiiiii

Aidi-Safuan said...

huhu....skang nih tercarik2 mane duit seposen tadi...da ilang la plak.adeih....

** SiZuKa ChAn ** said...

aiyooo...
10sen mau amek ka....
igt kan ko jmpe 50hengget td..
hik3...

Aidi-Safuan said...

duit gak tuh wani.kalo xde seposen,xlengkap la RM 9999.90 nak jadik 10 ribu.hehe