Friday, July 3, 2009

Mulakan hari anda dengan secawan Nescafe

yaaaa...mari mulakan hari anda dengan 1 cup of nescafe yang kurang gula. asik minum/makan benda manis2 jer, nanti hari tua veteran anda bakal sengsara.

da lama tak update latest story. owh, bukan kerana period pain saya. bukan sama sekali. actually kena demam+sakit kepala la plak. bangun pagi jer da pening kepala nak kena tidorkan balik si baby kecik anak sedara aku. cantekkk! aku da jadik babysitter part time tak bergaji la plak skang neh. dengan payah+penat lelah nak tidorkan budak kecik yang tak reti nak tido neh. adeih...pening kepala jimbet aku neh.

muker pening nak tidorkan budak. rambut pown da jadik cam Tom Welling da neh...
owh akhirnya kau pergi jua....eh silap! akhirnya kau tidur jua....

tak tau nak breakfast aper, letak status kat facebook jer, macam-macam idea pelik tiba. kak mah nasik dagang putrajaya la, nasik kerabu la, mcDonald breakfast la.(eh,nape aku rajin lak nak tulis mekdi nyer name penoh2 neh?). owh dan mekdi breakfast tuh tak pelik sebab aku decide akhirnya nak breakfast kat mekdi. haha....

mari breakfast di mcD! ubat period jangan dilupakan~

tahukah anda jika coffee/tea anda dah abes, anda boleh refill semula?ya anda boleh kerana saya pown baru tau time neh.

muka tak sehat tapi boleh cover dengan buat style rambut cam aizat.

petang, transformers 2: revenge of the fallen di One Utama la plak. kena teman orang yang tak tengok lagi. yang agak tidak menarik nya di dalam panggung wayang tuh, ade la jiran sebelah kanan seat aku neh, duduk la 1 couple chinese nih. aku tak tau la diorang nih da tengok gak ke atau belom, tapi tiap2 scene jer mesti si balak nih nak story kat awek dier. ekele, even aku da tengok pown aku still gak terganggu mood aku kalo da anda cerita sampai aku bole dengar. cilakak!

abes tengok movie, tibalah giliran Flaming Steamboat Buffet Restaurant di Sunway City. first time pegi kat situ. not bad. da macam mamak la plak aku tengok, tapi jual steamboat. orang ramai giler dan oleh kerana naseb saya baik+buat muka sakit kat waiter tuh teros dapat seat. plenty of food daripada starter sampai la ke dessert. tapi tak guna ajak orang demam+sakit kepala kerana mereka hanya membazir duit di situ dengan hanya makan dalam singgit lebey jer. huhu...sedey2...tak selera nak makan walaupon sumer makanan cambest jer.sob2...takper2, net time aku pegi makan kat situ sampai abes sume supply food!

muka mereka yang gembira kerana dapat makan banyak mengalahkan saya

muka sakit yang amat sangat macam michael jackson time dier kaler putih.minum air jer tau. chinese tea lagi.sob2...

p/s: owh, cerita ini berlaku 2 hari lepas kerana saya tak mampu nak update blog saya dalam masa 2 hari lepas.

5 comments:

Syima Syaz said...

alaaa demam ke?
alalalalaaaaa...ciannyeee.makan ubat tau.skrg nih demam dah mcm2 pattern dah.

Aidi-Safuan said...

hoho...malas gi klinik/hospital.nanti mesti doc saspek H1N1.padahal demam sehari jer

Mashitah said...

tau takper,..demam sehari jer,..ceh~

chipsmore said...

eh! bole refill ea?? kang mintak xleyh..wat malu je..ahaks! ;)

Aidi-Safuan said...

huhu..bole jerk..tuh la.baru tau arituh.tu pown member(ex staff mekdi) yang bagitau.tapi cofee & tea jer