Sunday, July 19, 2009

Post tak puas hati

alrite, setelah 140 bijik post aku yang ngarut dan tah hapa-hapa tahun ini. untuk post kali ini, aku cuba membincangkan tentang masalah remeh dan beser2 jer yang dialami oleh orang hensem dan comey iaitu tidak lain tidak bukan, enchek aidi safuan adha.huhu...

"takyah ajak aidi, nanti ade orang mara", "haha,takper la. nanti takot kena kejar", "eh, ko kuar nih takde orang jeles ker" dan lain-lain lagi ayat yang lebih kurang camni la jugak. (takkan aku nak bagi sumer kowt. carik ar sendiri contoh laen!)

yer, itulah perkara yang dihadapi oleh pihak lelaki macam aku neh bila da kawen kapel. maybe sebab tuh la ramai rakan-rakan ku yang da kapel sume cakap still single sebab kalo ngaku da berpunya konfem tade gadis mahu menjadi rakan. yerla, maksudnyer cam nak buat group untuk subjek, share hobby karaoke sama2, dan laen2 lagi la.

jadik, bak kata enchek R****, kalo da kapel, better anda delete sahaja list phonebook yang berjantina perempuan sebab diorang sumer konfem tak layan anda da lepas nih. kalo taknak ilang member, lenkali carik gadis yang betol2 anda nak buat bini, lepas tuh teros kapel dan tunggu untuk kawen jer. senang cite.huhu....


p/s: tapi yang jadik cam neh sume perempuan jer. yang da jadik wanita aka da matang xde pown aku tengok. sumer cam beser jer. dan mungkin itulah yang dinamakan professional rasanya.

3 comments:

Syima Syaz said...

terus-terang lah kan aidi..
saya pun tak gemar sgt kalau ada pompuan ajak bf saya kuar gi lepak2,makan2,atau karaoke skali pun or even berbalas-balas msg.kalau nakkkk sgt,sila ajak saya skali..kalau tak...sory..im not allow.sumpah,betul!tau diorang kawan je tapi macam tak boleh la aidi.tak blh.feeling jadi cam gundah gulana.
tapi saya selambe je kuar dgn kwn punya bf.hehehehe

Aidi-Safuan said...

owh,yang tuh memang da beser la...juz cam ade fren(gurl) yang bler tau jer seseorang tuh da kapel, teros menjauhkan diri. maybe perkara nih normal kowt.hahaha

Syima Syaz said...

maybe sbb girl tuh syok pada guy itu.mcm lagu yuna tuh..