Saturday, August 1, 2009

AGM PRS Uniten ke-10

hye semua...nama saya upin.saya plak ipin.....eh eh silap. sebenarnyer nak hye semua jer sebab da lama tak update blog. tahniah kepada diri saya kerana telah mendapat demam+selsema+batuk+sakit tekak untuk dua kali berturut-turut pada 1 minggu.(hari rabu da okay pastu hari khamis sakit balik.tahniah).

memandangkan da lama xblogging, terase jeles la plak kat orang-orang laen yang blogging. terase cam diorang tengah gelakkan aku jer time diorang blogging neh.siot korang!

okay, okay. makin lama makin banyak membebe
l sampai lupa tajuk post asal. jadik post nih nak gitau pasal Annual General Meeting Persatuan Pembimbing Rakan Sebaya Universiti Tenaga Nasional ke-10(ambek ko wanie.aku letak nama penoh lagi.dush2<--gaya wanie.hehe...) nak tau lagi? xbole! hehe..check diz poster out~


nak kacak lagi?? lihat la pic kat sebelah nih.hehe...nama aku kat blogspot rasmi AGM PRS UNITEN ke-10..hanifa, sila jeles okess. hihi...

2 comments:

nIPa said...

tp kan.. gambar aku ade kt blog tu..
ko xjeles ke??
huhuhu

Aidi-Safuan said...

wahahahahaha....ko calon.xper2...sedey2...kater arituh da tobat xnak naek lagi.sob2....