Friday, August 7, 2009

TM Keramat

Salam dari TM Keramat...

ini lah dier rupa cubicle aku yang akan ditempuhi selama 3 minggu neh di TM Keramat. siap ade TV lagi tuh.hoho... kalendar tuh baru curik lepas selongkar kemas kabinet kecik kat bawah cubicle neh.... mende beser yang aku hadap adalah text book potostat tuh har... selalu aku menghadap mende alah nih apabila big boss atau supervisor atau person incharge ofis neh datang kat ofis aku neh. terpakse la pura-pura baca. kang tak baca kang ingat aku pemalas lak walaupown memang btol.huhu....



dan ini adalah muker aku selepas lunch hour. sebab lepas lunch hour jer mesti supervisor tak kasik aku gi mana-mana site. siot! so aku duduk la kat ofis nih sorang2 menghadap TV yang hanya boleh tengok TV1.sob2... supervisor, sila kesian.

p/s: lepas 3 minggu dok ofis neh, bole jaga tempat streamyx lak. hoho...

8 comments:

Syima Syaz said...

pehhh...praktikal lah nih ek?

Aidi-Safuan said...

yurp!!!kalo petang2 supervisor dan staff kat department sumer keluar gi site, telepon kat situ akan digunakan untuk mengganggu rakan-rakan.hoho.....

puteri azmin azlina adzmi said...

heyhey.
i nk tnya.
how to apply internship kt tm keramat ek ?

hope to hear from u soon. thx.

Aidi-Safuan said...

ouh....anta jer application letter ngan resume kat website TM.atau boleh datang kat TM keramat nih antar.

nanti tgu la diorang reply camner.TM keramat nih senang sket sebab memang tiap2 tahun amek budak.hehe

Anonymous said...

oh ok ok.boleh bg contact num ?

Aidi-Safuan said...

03-42688718

Regional Network Operation, Central Region, Tkt 1 Bangunan TM Keramat, Jalan AU 2 Kuala Lumpur.

Anonymous said...

agak2 ade kosong x ?

Aidi-Safuan said...

untuk taun depan xsure la plak.tapi try la. :)