Thursday, November 19, 2009

UPSR result. ready kids?

hari nih result upsr diumumkan. sorry. actually aku pown tak tau hari nih akan diumumkan. tapi bler tengok ramai jer blogger laen sumer kecoh gedabak, then aku assume result kuar today. hehe...


so, kepada kanak-kanak ribena form 1 wannabe. amacam result? kepada yang skorer 5A tuh, tahniah yer. sila send emel anda di bahagian comment entries ini untuk claim gula-gula chocolair 2 bijik anda. kepada selain 5A tuh, bersiap sedia lah anda untuk mendengar bebelan ibu anda yang separuh dirasuk tuh. hoho...


result aku dulu braper time UPSR? hoho... kena bagitau ker? haha... yerla2. dulu dapat 4A jer. bila aku jawab camni kat rakan-rakan sedarjah yang laen, mesti semua orang tanya balik. "apa yang B?". then aku akan jawab, "takde B la". pastu sumer orang pelik dan confuse pastu tuduh aku tipu diorang. haha... konfem ar takde B. dah aku dapat C untuk english. haha... gler sux time kecik english dapat C. (sekarang pown still sux gak english. ahaks~). tengok member2 laen yang skor straight A, konfem la dikerumuni ramai termasok awek-awek hot skola time tu. glamer la kan. pastu skolah siap kasik tiket free for all masok mines wonderland plak tuh. ehem2... time tuh mines wonderland sangat meriah siap ada rumah salji lagi tau. mines skarang jadik aper? no komen. haha...


balik rumah, kena marah dengan ibu dan bapa. dah la tak dapat 5A. dapat C plak tuh untuk english. kof kof kof... seminggu berturut-turut perkara itu dihebahkan kepada jiran tetangga dan rakan sekerja ibu bapa. cisss. segan aku. menyesal habis-habisan kenapa la dulu tak study english karangan tuh betol-betol. kalau tak mesti dah dapat 5A. then salahkan pemeriksa kertas jawapan tuh konon-konon dia tak sehat time tanda kertas tuh, sebab tuh dia jawab tanpa belas kasihan. camnih punya orang pon ada ke? haha...


kesimpulannya, sila study dan dapatkan 5A. kalau tak dapat jugak, sila bersedia dengan pelbagai teknik untuk menahan tensen. hoho...