Wednesday, December 30, 2009

Blogger Paling Friendly? owh yeah!

Terkejut actually bila tengok muka aku kat Gengblogger. tetiber jer plak muka aku nak keluar kat situ la kan? rupanya dah dapat title "Blogger Paling Friendly". haha... bangga jap 10 minit. nak keluar pergi toilet pon tak nak sebab nak tengok muka puas-puas kat website tuh. haha keji gila.



Mula-mula tak lah bangga sangat kan. dapat no 2 paling friendly jer. moody jer sebab tak dapat no 1. tapi still bangga jugak.

28 Disember 2009

138 blog entry orang lain aku terjah time office hour! haha... sah-sah tak buat lagi report internship dengan log book aku nih. haha...




dan yang paling tak boleh blah nya. hari nih open lagi. dapat gak title Blogger paling friendly! kali nih dapat no 1. memang sah la takder kerja asyik melawat blog orang lain jer. aiyooo! bila nak siap report camnih?! haha...

29 Disember 2009


134 entry per day aku terjah rupanya time office hour semalam. keji! haha... blogger paling frenly no 2 pon 88 entry jer. gila mengganaz tak ingat la aku nih. haha...




Masok blog syima plak. dia ada pasang widget baru kat danasoft. rupanya boleh track kat mana aku online la plak. ambik ko. terkantoi gak ar bila aku tengok. haha...



okay. matlamat today adalah untuk tidak mahu menjadi blog paling friendly untuk hari ini. sila doakan agar aidi-safuan berjaya. sekian!