Saturday, February 27, 2010

Top 5 Reasons why i hate Cinema!

Movie: valentine's day
1) aku pon tahu kau busy mengalahkan perdana menteri. ada je orang nak call ko siang malam pagi petang. aku memang tak kisah kalau kau terpaksa angkat call dalam cinema. tapi jangan la asyik suluh jer pancaran cahaya handphone kau tuh kat aku. silau la siot!


Movie: valentine's day
2) aku tahu kau seorang yang berpengatahuan luas. semua benda dalam dunia nih kalau tanya kau jer confirm boleh jawab la. especially bila ada girlfriend kat sebelah kau. semua benda dalam movie tuh kau nak explain kat gf kau. kalau benda betol tuh tak per la jugak. ini kerata porsche yang dah jelas pon kau boleh cakap kereta ferrari. beragak la sikit pon. haha... yang tak boleh belah, queen latifah pon kau boleh cakap tuh oprah? WTH!


Movie: lu fikirlah sendiri de movie
3) aku tahu ada banyak traffic jam dalam Kuala Lumpur nih. sebab tu kau terlambat masok dalam cinema hall kan? aku pon tahu jugak dalam hall tuh gelap. so kau tak nampak seat row dalam tuh. tapi jangan la kau pandai sangat nak bergaduh pasal kat mana seat row kau bila movie dah start. memekak tau tak?


Movie: Percy jackson and the lightning thief
4) aku tahu kau ada anak kecil. takkan la kau nak tinggalkan anak kau kat rumah padahal kau enjoy tengok wayang kan? bagus la kalau nak bawak anak sekali. tapi kalau movie belom start pon anak kau dah nangis pastu jerit-jerit taknak tengok. sanggup ke kau duduk lagi dalam cinema hall tuh? adeihh....


Movie: lu fikirlah sendiri de movie
5) aku tahu kau kena balik awal lepas movie tamat. kau kan busy, banyak mesyuarat kau kena pergi. lepas tu nak kena elak traffic jam lagi. so kau rushing time movie tu abes. tapi jangan la kau tolak-tolak orang kat depan kau time kat tangga tu. semua orang pon nak keluar. cuba la bawak bersabar sikit. hampeh tol. kalau dah tergolek orang depan kau, tak ke jadik cam dominoes kat dalam cinema hall tuh. huh!