Sunday, May 2, 2010

Tak ku sangka, ada jugak penyelamat penconteng jamban dalam Malaysia nih.

Pengalaman biasa masuk dalam tandas awam. Kat mana-mana jerla pon. Mesti dekat dinding atau dekat tempat flush tuh berconteng. Dan paling banyak yang diconteng tuh mesti la no telefon kan? HAHA... Nih tandas lelaki jer la. Tak kan nak suruh aku masuk tandas perempuan pulak. Tak pasal-pasal aku kena tangkap pula nanti. =p Tapi yang best dekat tandas ni adalah dah ada vigilante yang selamatkan penconteng tandas nih. HAHA... Tengok je picture nih. (^_^)